Sperăm cu adevărat că vă plac toate piesele pe care le-ați achiziționat de la Nanou, dar dacă nu sunteți fericit și doriți să returnați un articol:
Vă rugăm să faceți acest lucru în termen de 14 zile de la achiziție. Dacă au trecut 14 zile de la achiziția dvs., din păcate, nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb.
Articolul dvs. trebuie să fie neutilizat și să ajungă în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Numai articolele cu preț complet pot fi rambursate, din păcate articolele din vânzare nu pot fi rambursate.
Pentru a finaliza returnarea:
2. Împachetați toate articolele nedorite, împreună cu dovada originală a documentului de cumpărare și orice informație de returnare în ambalajul original / cutia poștală sigură sau în geantă.
3. Trimiteți produsul prin curier la: Str. Grivitei, nr. 18, etaj 2, camera 9, Constanta, jud. Constanta
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de expediere pentru returnarea articolului. Costurile de expediere sunt nerambursabile.
Dacă expediați un articol, ar trebui să luați în considerare utilizarea unui serviciu de expediere urmărit sau achiziționarea unei asigurări de expediere. Nu garantăm că vom primi articolul returnat și că nu putem rambursa nicio comandă care se pierde